باربری های تهران

باربری در تهران : لیست باربری های تهران

باربری های تهران

باربری در تهران : لیست باربری های تهران

اتوبار و باربری تهران در مناطق غرب و شمال تهران

اتوبار و باربری تهران در مناطق غرب و شمال تهران
بزرگترین اتوبار تهران ، سریع بار با کادر مجرب و کارگران ماهر و تجربه چندین سال خود آماده ارائه هرگونه خدمات باربری تهران در غرب و شمال تهران شامل: حمل و نقل، بسته بندی و اثاث کشی به کلیه نقاط شهر ها در سراسر ایران را دارد. این شرکت باربری همراه با کادری مجرب و کارگران ماهر و کارآزموده بالاترین سطح کیفی خدمات در میان همه باربری های تهران
شعار ما ارائه سریع ترین خدمات با بالاترین کیفیت است.
انجام خدمات بسته بندی حرفه ای به جدیدترین روش های روز دنیا ، استرچ رپ،فوم،کارتن سه لایه الی ۵ لایه و … بسته بندی مخصوص مبلمان و رخت خواب، کارتن های مخصوص لباس
ارائه انواع ماشین وانت نیسان، خاور، کامیون ایسوزو، تریلر و … تمام ماشین ها مسقف و عایق بندی شده و موکت کاری شده به همراه ۱۰۰ پتو برای جلوگیری از آسیب دیدن لوازم در حین جابه جایی
ارائه مشاوره و بازدید رایگان قبل از انجام سرویس بصورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته
با ما تماس بگیرید و با اعلام نام سایت از تخفیف ویژه مشتریان اینترنتی بهرمند شوید.
فقط کافیست یکبار امتحان کنید تا مشتری دائم ما شوید. اسباب کشی آسان را با ما تجربه کنید.
باربری تهران
در جابه جابه جایی منزل و اثاث کشی باید نکات زیادی را رعایت کرد تا بتوان به آسانی و بدون دردسر و اتلاف وقت به محل جدید منتقل شد، که برخی از این نکات را به طور خلاصه برای شما گردآوری کرده ایم. البته نکات بیشتری را میتوانید در قسمت مقالات سایت مطالعه کنید.
چند نکته مهم در باربری تهران:
۱- جمع کردن وسایل و بسته بندی: اولین کار بسته بندی لوازم منزل می باشد قبل از اثاث کشی باید همه ی لوازم را به دقت بسته بندی کرد تا در حین جابه جایی صدمه نبینند. برای بسته بندی وسایل می توانید خودتان وسایل را بسته بندی کنید یا از کارگران شرکت های باربری تهران مثل سریع بار تهران کمک بگیرید سریع بار با بهترین کارتن های سه لایه الی پنج لایه و فوم و چسب مرغوب اختصاصی شرکت به بهترین شیوه وسایل را بسته بندی می کند که در حین جابه جایی کوچکترین آسیبی به آنها نرسد.
۲- انتخاب شرکت باربری: باید یک شرکت باربری مناسب برای حمل و نقل انتخاب کنید . سریع بار تهران یکی از شرکت های باسابقه و معتبر در زمینه باربری غرب تهران و شمال تهران می باشد.
۳- پس از انتخاب شرکت باربری و بستن قرارداد کارگران آنها برای شما وسایل را از خانه قدیمی جمع کرده و بسته به نیاز شما با یکی از انواع ماشین های: کامیون، کامیونت، خاور مسقف یا رو باز ، تریلر یا وانت نیسان به بهترین شیوه در ماشین می چینند تا با تعداد سرویس کمتری و در مدت زمان کوتاه تری وسایل شما در محل جدید تحویل دهند.
۴- بعد از اینکه وسایل جابه جابه جا شد و به خانه جدیدتان نقل مکان کردید، باید بسته بندی ها را باز کرده و وسایل را در منزل جدید بچینید و از خانه جدید خود لذت ببرید.
باربری غرب تهران و شمال تهران از جمله  مناطق تحت پوشش باربری های تهران : اتوبار شهرک غرب ، اتوبار سعادت آباد،کامرانیه و فرمانیه، آجوادانیه، قیطریه،نوبنیاد، الهیه، جردن(آفریقا) فرشته، نیاوران، شهران، پونک، جنت آباد، شهر زیبا، آیت اله کاشانی، صادقیه، اشرفی اصفهانی و … پذیرفته میشود.