باربری های تهران

باربری در تهران : لیست باربری های تهران

باربری های تهران

باربری در تهران : لیست باربری های تهران

پنج گام برای بسته بندی و جابه جایی وسایل

پنج گام برای بسته بندی و جابه جایی وسایل

جا به جایی وسایل اتاق پذیرایی می تواند از اتاق ناهار خوری و خواب پیچیده تر باشد زیرا در آن جا بیشتر وسایل الکترونیکی و وسایل کوچکتر مانند مجسمهها , DvD و کتاب ها است. این مقاله می تواند به شما در بسته بندی کردن وسایل کوچک و بزرگ به بهترین نحو کمک کند .  دسته بندی , انتخاب آسان سازی

در همه ی اتاق ها , لازم است وسایل را دسته بندی کرده و وسایل دور ریختنی تا حد امکان جدا کنیم .

با دقت تمام وسایل داخل کشو ها و قفسه ها را نگاهکنید. وسایل اضافه و اهدایی را از وسایلی که لازم است برای جا به جایی بسته بندی شود جدا کنید.

بسته بندی پرده ها و وسایل آنتیک روی دیوار

همه ی عکس ها , تابلو ها , آیینه و پرده ها را از روی دیوار برداشته و آن ها را بسته بندی کنید.

بهتر است برای بسته بندی وسایل هنری و با ارزش جعبه هایمخصوص تهیه کنید .

با شرکت باربری  تماس گرفته و از افراد متخصص برای چگونگی بسته بندی بهتر این وسایل کمک بگیرید.

پرده ها را داخل جعبه های کمدی بگذارید .این جعبه های مخصوص را می توانیم از شرکت های اتوبار تهیه کنید. پرده ها را به صورت عمودی داخل این جعبهها آویزان کنید اگر شما نتوانستید که این جعبه های مخصوص را تهیه کنید بهتر است که با دقت پرده ها را تا کرده و آن ها را در کمد قفسه لباس قرار دهید.

لامپ و چراغ ها , زلم و زیمبوها و کتاب

بهتر است که ابتدا همه ی وسایل ظریف و شکستنی  را بسته بندی کنید.

با برداشتن و بسته بندی وسایل شکستنی از اتاق , می توانید با خیال راحت بدون نگرانی دیگر وسایل اتاق را جمع کنید .

شما می توانید با استفاده کردن جعبه های مخصوص این اطمینان را به خود بدهید که وسایل شما صحیح و سالم به مقصد میرسد.

شخصا وسایل شکستنی را با دقت تمام بسته بندی کنید .

با کمک گرفتن از دفترچه راهنما لوستر و چراغ خواب را باز کرده و بسته بندی کنید.

در مورد چگونگی بسته بندی بهتر کتاب ها تحقیق کرده و آن ها به بهترینشکل جمع کنید تا در روز اسباب کشی پاره و یا ورقه ورقه نشود.

لوازم جانبی و الکترونیک:

لازم است که همه ی وسایل الکترونیکی را با دقت تمام بسته بندی شود .

اگر دفترچه راهنمای وسایل الکترونیکی خود را نگه داشته اید می توانید برای چگونگیبسته بندی آن ها از آن کمک بگیرید هم چنین , اگر جعبه های اورجینال آن ها را نگه داشته اید اون بهترین چیزی است که شما لازم دارید.

و اگر مانند من , جعبههای اورجینال وسایل را دور ریخته اید , می توانید با کارخانه تماس گرفته و از آن ها بخواهید در صورت امکان جعبه ی خالی وسایل را برای شما بفرستد .

میز تلویزیون

اگر میز تلویزیون شما شیشه دارد سعی کنید قبل از جا به جایی , شیشه ی آن را باز کنید و اگر امکانش نبود , با نوار چسب پهن آن را کاملا محکم کنید تا درموقع جا به جایی باز نشود ممکن است که شرکت های باربری  (اتوبار) از شما بخواهد که قبل از بارگیری میز به داخل کامیون آن را با پوشال و لایی بپوشانید.

مبلمان , صندلی ها و دیگر وسایل مرتبط با آن ها

شرکت باربری  (اتوبار) تمام وسایل چوبی را به طور جداگانه با کاور می پوشاند تا در طول اسباب کشی کثیف نشده و ضربه نبیند وسایل دیگری مانند بالشتک و کوسنها مبل را نیز به صورت جداگانه داخل جعبه قرار دهید.

اگر شخصا خودتان اسباب کشی را انجام می دهید برای چگونگی بسته بندی و پوشاندن کاور و مبلمان وکاناپه ها از افراد متخصص کمک بگیرید و یا حداقل در مورد آن تحقیق کنید.

میز

اگر میز شما در, یا کشو دارد با چسب آن را محکم کنید تا مطمئن شوید که در موقع اسباب کشی باز نمی شود. گوشه های میز را می توانید  با مقواهای نازک محافظت کننده بپوشانید تا در صورت ضربه دیدن آسیب نبیند . شما می توانید این مقوای محافظ را از شرکت های باربری  تهیه کنید.

قالیچه و فرش

ممکن است که شما بخواهید قبل از اسباب کشی فرش و قالیچه های خود را بشویید . در غیر این صورت آن ها را رول کرده و با چسب محکم ببندید و سپسداخل کاورهای بزرگ پلاستیکی قرار دهید.

پیانو

بهتر است که پیانو توسط باربرهای مخصوص جا به جا شوند و مطمئن شوید در زمان انتقال خراب نمی شوند .اگر که می خواهید خودتان آن را جا به جا کنیددر مورد چگونگی جا به جایی آن تحقیق کنید که در زمان جا به جایی هم به خودتان و هم به پیانو آسیبی وارد نشود.